niedziela, 6 grudnia 2015

TMI Book TAG

Cześć!
Niezastąpiona Isabel nominowała wszystkich, którzy mają bloga od niedawna do odpowiedzenia na pytania z TMI Book Tag, do czego jestem jak najbardziej chętna i uważam, że to dobre rozwiązanie na pierwszy post :)
A tak w ogóle to jestem Muminek - a to jest mój nowy blog recenzencki :) *przepraszam, za taki niezgrabny początek*
Teraz zapraszam na TAG...
A pierwsza recenzja pojawi się już wkrótce!
Enjoy! 


1. Co teraz czytasz?
"Jesteś cudem" Reginy Brett. Oprócz tego nic, ale dziś zabieram się za "Tajemny ogień" i już nie mogę się doczekać! Słyszałam same pozytywne opinie na temat tej powieści. 

2. Co ostatnio przeczytałaś?
"Światło, którego nie widać". 

3. Ulubiona seria?
Jest ich naprawdę dużo! Harry Potter J.K. Rowling, Igrzyska Śmierci Suzanne Collins, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy Ricka Riordana, Flawia de Luce Alana Bradleya... Długo by wymieniać :D
4. Ulubiona para (OTP) ?
Percabeth (Percy i Annabeth z Percy'ego Jacksona) to była pierwsza para, której naprawdę kibicowałam... I kibicuję nadal!  

5. Czy kiedykolwiek kochałaś jakiegoś bohatera, ale później zaczęłaś go nienawidzić?
Peeta Mellark z Igrzysk Śmierci. Najpierw twierdziłam, że to super, kochany, najlepszy chłopak, a później... Nie. Aktualnie jestem #teamgale.

6. Ulubiona okładka?
Od razu przyszły mi do głowy okładki wydawnictwa Bukowy Las. Są cudne!


7. Ulubieni bohaterowie?
To pytanie jest zbyt trudne :( Katniss z Igrzysk, Luna z Harry'ego Pottera, Leo z Olimpijskich Herosów, Marie-Laure ze Światła, którego nie widać i wiele, wiele, wiele innych...

8. Akcja czy romans?
Nie przepadam za książkami, które są ckliwymi romansidłami, ale lubię, jak akcja i romans się przeplatają :D
9. Jak długo zajmuje ci przeczytanie książki?
To zależy :D Czasami jeden dzień, a czasami kilka tygodni.

10. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Nie mam pojęcia, serio... Podobnie jak z moim pierwszym blogiem, którego wciąż prowadzę i na który zapraszam (klik) to była nagła potrzeba, impuls  

11. Ulubiona filmowa adaptacja?
Harry Potter bardzo mi się podoba i Igrzyska Śmierci, chociaż nie widziałam Kosogłosa :P Lubię też Magiczne Drzewo :D
12. Ulubiona ścieżka dźwiękowa z adaptacji filmowej?
The Hanging Tree! Chociaż słuchałam oryginału, ta wersja bardziej mi się spodobała! (link!

13. Ulubiony fandom?
Jestem m.in. Potterhead, Demigod, Tribut, Egipski Mag... Nie mam ulubionego. 
Uwielbiam Accantus Family, ale to jest fandom nie-książkowy :D

14. W świecie której książki chciałabyś żyć?
Hogwart! ♥ Kto nie chciałby mieszkać w Hogwarcie?

15. Piszesz coś?
Oczywiście! Chociaż ostatnio mam ogromną blokadę :/

Taguję wszystkich, którzy chcą zrobić ten TAG! :)
Pozdrawiam!
Muminek ^^

4 komentarze:

  1. Witam :D
    Myślę, że jestem tu pierwszym obserwatorem :)
    Percabeth jakoś mnie nie urzekło, a w OH to już zaczęło być mi całkowicie obojętne...
    "Flawie de Luce" muszę przeczytać. To chyba właśnie ją ilustrował Iacopo Bruno, co nie?
    Leo jest super <3
    Kiedyś miałam tak samo jak ty z akcja i romansem, ale ostatnio coraz bardziej preferuję takie książki, w których romansu nie ma. Wbrew pozorom trudno teraz znaleźć takie książki. Ale na szczęście istnieje "Przegląd Końca Świata", więc jest po co żyć...
    Howgart - z jednej strony tak, z drugiej nie. Czary, magia, miotły - of course. Ale życie w świecie, w którym istnieje Voldzio to chyba nic wesołego :/
    Pozdrawiam serdecznie
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Pkt.5... Podpadasz:D ogólnie jestem #teamfinnick ale z tych dwóch zdecydowanie team Peeta.
    Z pkt. 8 mam tak samo :)
    W sumie fajny tag, mogłabym zrobić go na swoim blogu, bo jest szybki i łatwy, ja ostatnio jakoś nie piszę postów, muszę się wziąć w garść:/
    zebraczka-spod-ksiegarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkość odpowiedzi są podobnego jak moje, zwłaszcza punkt 5.:D nie (z)rozumiem jak można lubić Peetę.-. No ale cóż, trzymajmy się razem! :P pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli coś Ci się nie podoba - napisz, a ja postaram się to poprawić
♥ Pod komentarzem możesz zostawić link do bloga - chętnie zajrzę