środa, 20 kwietnia 2016

Gramy w piłkę z bohaterami książkowymi ^^

Cześć!
Dzisiaj przybywam do Was z tagiem. Tag ten znalazłam na blogu Izy (Isabelczyta) i postanowiłam go zrobić, bo bardzo mi się spodobał! 
Przed Wami...
Drużyna piłkarska Book Tag!

Ogólnie piłką nożną się nie interesuję, ale interesuję się książkami, a tag jest naprawdę świetny! ^^
O co chodzi?
Do słoika (czy czegokolwiek, ja wybrałam słoik), wsypujemy karteczki z imionami męskich bohaterów książkowych i losujemy ich do poszczególnych funkcji na boisku. W ten sposób tworzymy swoją drużynę piłkarską :) 
A ja, żeby było zabawniej, wypisałam nie osiem, a dwanaście postaci, więc do końca nie będę miała pewności, kogo wylosuję.
Zaczynajmy! 

Bramkarz

Percy Jackson [Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy & Olimpijscy Herosi]
Hm... Myślę, że Percy na pewno, ze swoim ADHD i po wielu latach walk dałby sobie radę. W końcu ma niezłą kondycję i refleks. Byłby świetnym bramkarzem :)

Boczny prawy obrońca i boczny lewy obrońca

Cóż, i jeden, i drugi po swoich przeżyciach na pewno mają wolę walki.. Ale Werner niezbyt mi tu pasuje. Jest on bardziej opanowany i chyba bardziej sprawdziłby się w obsłudze technicznej niż na boisku. Ale co do Sashy nie mam większych zastrzeżeń :)

Środkowy obrońca I

Pierwszy Will Grayson (ten bez depresji) [Will Grayson, Will Grayson]
O ile dobrze pamiętam, Will grał w futbol (a może to był baseball? Tak, to był baseball.), więc powinien dobrze sprawdzić się na pozycji obrońcy. Co prawda chyba nie szło mu to zbyt dobrze, ale jakieś doświadczenie ma. 

Środkowy obrońca II

Elliot [Girl Online]
Nie przypominam sobie, aby Elliot nie był wysportowany. Raczej nie powinien mieć problemu z obroną, a jego poczucie humoru na pewno nie raz i nie dwa rozładowałoby napięcie w drużynie i dało motywację do działania :) 



Boczny prawy pomocnik i boczny lewy pomocnik

Daemon Black [seria Lux] & Tom Ward [seria Kroniki Wardstone]
Daemon na pewno da sobie świetnie radę! Ze swoimi zdolnościami i superszybkością na pewno poradziłby sobie na każdej pozycji, więc i na tej pewnie się sprawdzi :) On i Tom... Raczej, jako uczeń stracharza, ma refleks - musi w końcu łapać te wszystkie boginy i wiedźmy. Mam nadzieję, że nie próbowałby oszukiwać, na przykład pętając przeciwników z przeciwnej drużyny łańcuchem.

Środkowy napastnik

Sama nie wiem. Jako mól książkowy chyba nie przepadał za sportem. Ale w książce nic nie było powiedziane, a wydawało się, że był niespokojny, więc może trzeba po prostu dać mu szansę...

Trenerzy drużyn przeciwnych
czyli kogo nominuję :)
Książkoprzenikaczka
Zatracona w słowach
Czekoladowa Borówka (tudzież Margo :>)

Cóż, z taką drużyną może i nie miałabym murowanej wygranej, ale gdyby się postarali, mielibyśmy duże szanse! A ponieważ nie ma tu bohatera, którego bym bardzo nie lubiła, na pewno dobrze byśmy się dogadywali :)

Pozdrawiam i życzę zaczytanej środy!
Muminek 

5 komentarzy:

  1. Ta chwila kiedy uświadamiam sobie, że Książkoprzenikaczka to tak naprawdę ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to chyba, szykuje się powrót tudzież Margo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo dobrze, tudzież Margo :D

      Usuń
  3. Bardzo fajny Tag, jeszcze takiego nie widziałam. Znam jedynie Sashę z Tajemnego ognia i świetnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :) Sama gram w piłkę, a jeszcze rozegrac mecz z książkowymi bohaterami... Marzenie <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli coś Ci się nie podoba - napisz, a ja postaram się to poprawić
♥ Pod komentarzem możesz zostawić link do bloga - chętnie zajrzę