poniedziałek, 2 maja 2016

[WRAP UP] Czytelnicze podsumowanie marca i kwietnia 2016

Cześć!
Dzisiaj będzie podsumowanie marca i kwietnia. Kiedy miesiąc temu siadłam i zaczęłam pisać podsumowanie marca, jakoś tak zupełnie mi to nie szło, więc postanowiłam, że teraz połączę marzec z kwietniem. Nie przedłużając, zaczynajmy!

Marzec
W marcu miałam dosyć dużo nauki, mało czasu i chęci na cokolwiek, bo to jeden z moich najmniej ulubionych miesięcy (zaraz po listopadzie). Udało mi się przeczytać pięć książek z czego jedna była lekturą, a inną przeczytałam w jednej trzeciej. Do mojego zbioru dołączyły trzy książki. 
A jeśli chodzi o bloga, to było jeszcze słabiej niż w lutym - pojawiły się zaledwie trzy posty i dwa były recenzjami. Jednym z nich był wrap up z lutego.  Do tej pory jest mi z powodu tak małej ilości wpisów głupio.
Wszystkie linki do postów standardowo w dalszej części posta ^^

Przeczytane książki

1. Onyks Jennifer L. Armentrout (recenzja tutaj) Ocena: 7/10 Liczba stron: 522
2. Czerwona królowa Victoria Aveyard (recenzja tutaj) Ocena: 2/10 (btw chyba podobała Wam się moja ocena xD) Liczba stron: 480
ponieważ w marcu nie było tych książek dużo, a niektóre były pożyczone
Oto bookhaul + Wrap Up
3. Krzyżacy tom II Henryk Sienkiewicz (uprzedzając ewentualne pytania - pomimo, iż to obowiązkowa pozycja na Waszej półce, recenzji nie ma i nie będzie) Ocena: - (nie, tym razem nie ocenię lektury) Liczba stron: 350
4. Motylek Katarzyna Puzyńska - ok.jedna trzecia tej książki Ocena: --  Liczba stron przeczytanych: ok. 200
5. Księga wyzwań Dasha i Lily Rachel Cohn & David Levithan (recenzja Z MAMĄ tutaj) Ocena matki: 4/10 Ocena córki: 5/10 Liczba stron: 306

Liczba wszystkich przeczytanych stron: 1 858

Książkowe zdobycze

W marcu do moich zbiorów dołączyły trzy książki poszalałam. Są to Niewzruszenie, Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender oraz Onyks.

Posty

Kwiecień

Z kwietnia jestem o wiele bardziej zadowolona niż z marca. Przeczytałam siedem książek (z czego jedną dokończyłam). Wzbogaciłam swoją biblioteczkę o cztery książki i jeden audiobook. (Swoją drogą zazdroszczę ludziom, którzy pod koniec miesiąca mają powiedzmy 10 nowych książek. Ja co prawda mogłabym kupować, ale zawsze muszę się uzastanawiać, a to trwa wieki xD Sama nie wiem czemu - po prostu tak już mam :) )
I - chyba mogę być z siebie dumna! Na blogu pojawiło się sześć postów. Wiem, że nie są to jakieś wielkie wyniki, ale biorąc pod uwagę fakt, że w lutym i marcu było ich trzy/cztery, to... Jestem baardzo zadowolona! Dodatkowo poprawiłam trochę regularność (tak mi się przynajmniej wydaje). No dobra, koniec tego, bo popadnę w samozachwyt :P
Chciałabym Wam, po raz pierwszy na tym blogu, podziękować, za wszystkie komentarze, wejścia, za każdą obserwację. To jest tak meega motywujące 
A teraz przejdźmy już do Wrap Up' u z kwietnia :)

Przeczytane książki

1. Motylek Katarzyna Puzyńska Ocena: 8/10 Liczba stron: ok. 400
Wrap Up
W związku z tą książką mam do Was pytanie, a mianowicie - chcecie jej recenzję? Bo trochę się zagapiłam, ale myślę, że jest to książka warta wzmianki :)
2. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton (recenzja tutaj) Ocena: 9/10 Liczba stron: 299
3. Wybacz mi, Leonardzie Matthew Quick (recenzja tutaj) Ocena: 11/10 Liczba stron: 408
4. Harry Potter i Kamień Filozoficzny J.K. Rowling (czytałam już drugi raz ^^) Ocena: 7,5/10 Liczba stron: 324
5. Niewzruszenie Ewa Nowak Ocena: 7/10 Liczba stron: 247
6. Oddam ci słońce Jandy Nelson (recenzja jeszcze na poprzednim blogu tutaj; tę książkę również przeczytałam już drugi raz) Ocena: 9/10 (w recenzji wtedy napisałam, że książka jest poza wszelką skalą, tym razem po prostu trochę mniej mnie zachwyciła :v) Liczba stron: 374
7. Szkoła latania Sylwia Trojanowska (recenzja niebawem) Ocena: -- Liczba stron: 286
Powiem tylko, że następna recenzja to będzie właśnie recenzja tej książki. Ona jest cudowna!

Liczba wszystkich przeczytanych stron: 2 338

TBR na kwiecień
Na początku tego miesiąca stworzyłam sobie TBR (chociaż zwykle tego nie robię). Udało mi się z niego przeczytać 4/5 książek :)
Motylek K. Puzyńska
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender L. Walton
Niewzruszenie E. Nowak
Tam, gdzie śpiewają drzewa L. Gallego
Oddam ci słońce J. Nelson

Książkowe zdobycze

Jak już pisałam na początku do mojej biblioteczki dołączyły cztery książki; a do mojej "biblioteczki audio" :) jeden audiobook.
Są to Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Wybacz mi, Leonardzie, Szkoła latania i Atlas chmur. Audiobook to Kalina i Kaj - książka teoretycznie dla dzieci.


Book Haul ^^
Posty


A co Wam udało się przeczytać w minionym miesiącu (lub w dwóch ostatnich miesiącach)?
Życzę zaczytanego maja!
Muminek

1 komentarz:

  1. Nie czytałam "Krzyżaków", oglądałam tylko film dzięki miłosierdziu mojej nauczycielki polskiego.
    Chcę "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". A tytuł "Szkoła latania" kojarzy mi się z "Szkołą spadania".
    Mi w zeszłym miesiącu udało się przeczytać rewelacyjne "Sekretne życie pszczół" i ukochaną "Złodziejkę luster" (od mojego ulubionego autora, czyli pana Baccalario).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli coś Ci się nie podoba - napisz, a ja postaram się to poprawić
♥ Pod komentarzem możesz zostawić link do bloga - chętnie zajrzę